Loading
Din varukorg är för närvarande tom.

Returer & Reklamationer

Har du ändrat dig? Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp har du 14 dagar på dig att returnera dina varor. Om produkten är ny och oanvänd, med alla originaltillbehör, förpackningar och tillverkningstätningar intakta, kommer du att vara berättigad till full återbetalning.

Vi strävar efter att behandla din retur i upp till sju dagar efter mottagandet av ditt paket. När returen har behandlats kommer du att få ett e-postmeddelande som bekräftar din återbetalning.

Det kan vanligtvis ta upp till fem dagar innan ditt konto krediteras, men vissa betalningsleverantörer och betalningstyper kan ta upp till 14 dagar att kreditera ditt konto. Observera att vi inte kan hållas ansvariga för förlust eller om ditt paket skadas under transport.

För tillfället kan vi inte förse dig med en förbetald returetikett och du måste därför betala frakten på egen hand för att skicka en produkt som du vill byta eller returnera till oss. Skicka ett mejl till info@sqoom.se för att informera oss om ditt beslut.


Produkterna ska returneras till:

SQOOM Global AB
Åkersbärsvägen 14
611 38 Nyköping
Sverige

 

Felaktiga produkter

Det är viktigt att du omedelbart kontrollerar din beställning när du får dina produkter. Om det finns några felaktiga produkter, kontakta oss så snart som möjligt via e-post: info@sqoom.se

Observera att SQOOM inte tillåter återlämnande av eller erbjuder återbetalning för:

  • Produkter som köpts nya från obehöriga distributörer eller via obehöriga distributionskanaler (dvs. eBay, etc.).
  • Objekt som inte är defekta, såvida inte oöppnade och oanvända (inom 30 dagar).
  • Skador på grund av missbruk, felaktigt underhåll eller reparation, med användning av alternativa laddningsmetoder eller obehöriga ändringar.
  • Skadade SQOOM-enheter som används med något annat ledande medium än de som levereras av SQOOM.
Varukorg